петък, 3 февруари 2017 г.

Мисля за нещо, което....

Защо е необходимо човек първо да скицира? Скицирането подпомага развиването на една идея в няколко варианта. След това вариантите се оцветяват в различни цветове. Аз използвам цветни моливи, защото не са много скъпи. Първо нанасям идеята си върху лист с графичен молив, после намирам цветно решение на идеята. От три месеца правя експерименти докато се роди някаква идея, която може да бъде разширена. Ще си послужа с няколко идеи за пример:
Някои от модулите скицирам в тази тетрадка и после цветното решение е директно на компютър. Можете да използвате векторна програма като: CorelDraw, Adobe Illustrator или Inkscape. Inkscape е много лека програма за такава цел. Но ако искате да направите мотив чрез снимка, програмата леко "лагва" или се "вцепенява".
При последната картинка първо скицирах с молив с графит 1 НВ и използвах цветни моливи. След цветното решение, което направих се роди още един вариант и той е там в страни. Понякога докато скицирате една идея, може да се роди и допълнителна като придатък към първата. Важното е да се придържам към основата. Основната идея си стои но аз разработих и втората идея в цветова композиция, и така се получи заигравката. Първо си го представям в мислите, намесвам емоциите и чувствата, исе получи нещо много интересно.
Ако правим определени проекти - за фаянсови плочки, аз направих няколко цветни решения като вариант за избор от страна на клиента: Решение с молив и цветни моливи
Решение в няколко цвята:
Мисля си за нещо, което по някакъв начин би грабнало окото на някой клиент. Въпросът е: С какво да впечатля определен клиент? Започвам със скициране на своите идеи, докато получа определената форма. Изапочва една приятна игра с форми и цветове. Започвам с няколко варианта. Колкото повече творя, идеите ми за нови неща се увеличават даже без да се напъвам да мисля за визия. Просто си тече вътре в мен. В момента уча "Графичен дизайн" в колеж "Омега" в град Пловдив за две години. През първият семестър учех "Рисуване и цветознание - модулни мрежи". На мен ми допадна тази дисциплина. Учеха ме за геометричните фигури като квадрат, ромб и триъгълник. Правех с колегите си раразлични модулчета. Аз намерих за себе си решение..... Купих си тетрадка с големи квадратчета, и вижте какво направих:
Тук обръщам голямо внимание на проектирането с молив и после с цветни моливи........
На следващото изображение няма проект с графитен молив, а с цветни........
Ритъм при цветовете..... И основни правила при изграждане на композиция - шест основни елемента.
Още цветове с пергел и молив (графитен), също така участват и цветните моливи. Цветова композиция в различни форми.......

Няма коментари:

Публикуване на коментар